Zondagmorgen 19 januari 2025 is er om 11.00 uur een oecumenische dienst in de St Jan de Doper kerk aan de Herenstraat in Wateringen in het kader van de Week van het gebed.
Alle andere kerken in Wateringen en Kwintsheul zijn die ochtend gesloten. Ook de Hervormde Kerk aan het Plein in Wateringen.
Het thema is: Ja, Ik geloof
Voorgangers zijn: Walther Burgering – Katholieke kerk en Marcel Lie – Volle Evangelische Maranatha Kerk. Keyboard/orgel Norman Lie m.m.v. gelegenheidskoor o.l.v. Ben Kester.

Recente reacties