Onze kerkapp

Sneller en beter op de hoogte blijven met onze kerkapp

Als gemeente willen we elkaar bemoedigen en tijdig en goed informeren. Er zijn voor onze naasten. Steeds vaker grijpen kerkleden daarom naar de smartphone. Om u nog beter van dienst te zijn, hebben we in onze gemeente een kerkapp.

We nodigen u graag uit de kerkapp te gebruiken.

Een kerkapp in onze gemeente

Met de kerkapp heeft u de gemeente altijd in uw broekzak. U kunt informatie inwinnen over kerkdiensten en activiteiten. U kunt lief en leed delen met andere gemeenteleden. Via de app zijn kerkleden onderling beter bereikbaar. U kunt zelf berichten plaatsen of vragen stellen, met elkaar bidden en elkaar bemoedigen. Ook kunnen we u sneller op de hoogte houden van belangrijk gemeentenieuws dat u niet wilt missen. Vervolgens kunt u met de app heel eenvoudig meedoen aan de collecte.

We bieden een veilige omgeving. Alleen onze kerkleden hebben toegang. We houden toezicht om het met elkaar plezierig en respectvol te houden. De app voldoet daarnaast aan alle privacyregels. Het programma wordt ondersteund door de Protestantse Kerk en wordt in veel kerkelijke gemeenten met enthousiasme ontvangen. De maker van de app is Donkey Mobile uit Bodegraven.

Gedragsregels bij gebruik van de kerkapp ‘HGW Pleinkerk’

Kom erbij!

Wij zijn enthousiast over de app! Inmiddels gebruiken al zo’n 150 gemeenteleden de app naar tevredenheid. We nodigen u uit ook mee te doen. De app is een aanvulling op de kerkwebsite en ons weekblad Samen. En het is volledig gratis voor u.

Sluit u ook aan bij onze digitale gemeente en ontmoet gemeenteleden naast onze zondagse diensten.

Waarom de app?

De kerkapp is een aanvulling op de kerkwebsite en het weekblad Samen en bedoeld om juist in deze tijd directer op elkaar betrokken te blijven.

De kerkapp. voldoet aan de AVG- voorwaarden voor de bescherming van de persoonsgegevens.

App op het Web

Wil je de app niet in je telefoon, en wel meedoen? Bekijk dan de webversie.

Downloaden

Zo werkt de app

Nieuw in de app? Meedoen werkt heel eenvoudig. U downloadt de app, meldt u aan met naam en e-mailadres en u doet mee.

Download de handleiding voor alle informatie die u nodig heeft om te beginnen

Geven via de app

Voor elke betaling via iDeal betalen wij transactiekosten. We willen die kosten zo laag mogelijk houden zodat alle inkomsten rechtstreeks naar het goede doel gaan.

Dat kan door te geven via de app: